vineri, 28 martie 2008

Fii schimbarea pe care vrei sa o vezi in lume

CITITI AICI!!!

Nu inteleg cu pot exista astfel de oameni, sau macar daca ii putem numi astfel...

cineva imi spunea "arta in general e o chestie pt un cerc restrans de oameni", si pe jumatate aproba ceea ce se intampla mai sus...
la fel de bine spunea... ca daca s-ar fi intamplat acest lucru la noi in tara... "n-ar avea public"... cum poti afirma astfel de lucruri imi e greu sa-mi imaginez... oare se poate face ceva, sau macar se va putea face ceva vreodata? greu de raspuns... doar ca simt o scarba de nedescris gandindu-ma numai la asta...
iar daca cineva mi-ar cere ajutorul... in a-si exprima aceasta forma de arta, mai degraba la acesti artisti care sustin asta... fara nicio remuscare i-as ajuta sa-si puna streangul de gat... pentru a putea fi niste artisti originali, lipsiti de inima si suflet... asa cum eu ii consider...
voi ce parere aveti?

Un comentariu:

Laura S spunea...

daca tortura si crima a devenit arta... sa ne asteptam ca toti criminalii sa umble liberi pe strazi ca doar au comis crime in interesul artei... :((
acesti "artisti" fac umbra degeaba pamintului...

Filme Online Free Flash Games Online Online Games